20160720

111. CÀSTING



 
Ens el recomana:
Alexandra Solana – 3r ESO B

La Verònica, l’Esperança i l’Eugeni es presenten a un càsting, el passen i van al següent. Les dues noies ja es coneixen i tenen problemes a casa i de camí cap a la prova s’ho expliquen tot. Coneixen l’Eugeni allà, a qui li agrada l’Espe i la Vero sent enveja ja que a ella li agrada ell. És el torn de la Vero i li agafen unes punxades a la panxa que fan que no puguin participar els altres dos ni ella. Acaba a l’hospital per anorèxia i l’Eugeni i l’Esperança acaben sent parella. I els tres estan molt units sempre.

A mi m’ha agradat bastant perquè hi apareixen temes que hi ha al dia a dia de les persones i això el fa molt realista. També m’ha agradat molt perquè hi apareix l’anorèxia i això pot fer veure a moltes persones el que pot arribar a fer o què et pot passar. M’ha semblat una mica pesat ja que passa molt lentament. Tot el llibre és sobre el dia del càsting, però tot i així m’ha fet el pes. Està ben escrit i amb un  llenguatge entenedor per a tothom i això està bé. Els llibres d’aquest autor m’agraden força ja que expliquen històries realistes i per a tot tipus d’edats.